Helpen

Waarmee kan ik helpen?
o    Realiseren van kostenbesparingen met gelijktijdige kwaliteitsverbetering
o    Projectleiding van verbetertrajecten (processen, systemen, people, performance)
o    Verbeteren klantprocessen
o    Verbeteren klanttevredenheid en medewerkertevredenheid
o    Inrichting performance management volgens COPC of ISO 18295
o    Adviseren en leiding geven op senior management niveau
o    Verbetering retentie, call avoidance, multi-channel strategie, social media klantcontact, customer excellence

Hoe doe ik dat?
o    Kernkwaliteiten: probleemoplosser, helper, analytisch, procesmatig, resultaatgericht, open, duidelijk, communicatief vaardig, luisteren, samenwerking
o    Lean SixSigma BlackBelt, COPC Registred Coordinator, Scrum Master,  ISO 18295 Expert
o   Passie voor de klant, de dingen goed doen en de goede dingen doen!

Voorbeelden van verrichte opdrachten:
o    Product Owner bij VNG Realisatie
o   Manager KCC bij de gemeente Alkmaar
o    Afdelingshoofd Service & Advies bij Consumentenbond
o    Vendormanager KCC bij gemeente Rotterdam
o    Change manager KCC gemeente Noordoostpolder
o    Onderzoek klanttevredenheid bij de gemeente Leusden
o    Organisatieadviseur bij De Surinaamsche Bank in Paramaribo
o   Projectmanager Business Case KCC gemeente Beverwijk
o    Opstellen Business Case voor Werk & Inkomen Lekstroom
o    Projectleider Workforce Management bij het contactcenter van ABN-AMRO
o    COPC of ECCS-gapanalyses bij o.a BKR, ICS cards, Rabobank Groep ICT, TNT, Xerox Unamic, WML, Ziggo
o    Trainingen en workshops geven bij o.a CZ, De Alliantie, Gemeente Breda, KPN Contact, Tele2, NRC Media, SN Brussels Airlines, SNS, SNT

"Ik help graag!"